Pogled iz malog stana u Omladinskoj uznemiren zbog osakaćenih breza. Drveća čije su se tanke grane noću plele nad ulicom umijećem zlatnog veza, privlačne pticama anđeoskog glasa, inspirativne nježnoj duši pjesnika.
Pričalo se da je to odluka stanovitog inženjera, čiju su volju gunđajući odradili marljivi održavatelji gradskih nasada.
Sada pogled iz stana dopire do semafora nogometnog igrališta na Zelenjaku, a jesu li ikad pjesniku nadahnuće bili promrzli blatnjavi mladci, borci za gol prestiža. Vremena u kojom živimo više nisu ona u kojima bi hihotave djevojčice stiskale palčeve i odbacivale osvježenu mirisnu kosu u želji privlačenja pažnje stasitih sportaša. Predanije su plitkim objavama, starijim generacijama, nerazumljivih virtualnih performera, koji bi ideale prodali za influencerski palac gore.
Pogled s prozora često seže do purpurnog zalaza, zavodljivoj povezanosti Neba i Sunca. Misao putuje i do ratom uznemirenog bliskog ukrajinskog naroda, čije su breze spaljene neobjašnjivim odlukama, a s praznih prozora malih stanova nema više tko gledati.
Zelenjak, na semaforu 3:2 za domaćine.
Pjesnička duša u Omladinskoj voljela bi pobjedu pripisati povratku u ukrajinski dom mladom nogometašu, djevojci čiste kose koja će ga bodriti.
Influenceru, čije će objave ispunjavati objave o miru, a breze u ulici nuditi grane smirenim pticama.
Željka Bitenc
Željka Bitenc je završila Prometni fakultet Sveučilišta u Zagrebu, objavila petstotinjak tekstova uz Milenijske fotografije Šime Strikomana, kao i za Terra Croaticu, tiskane su joj i dvije knjige poezije: „Ružičnjak pored mora“ i „Cvitak i more“, autorica je velikog broja tekstova i pjesama objavljivanih u elektronskim medijima i književnim časopisima. Njezini su tekstovi objavljivani za potrebe brojnih sportskih i humanitarnih udruga diljem Hrvatske, te su se pod okriljem projekta Milenijske fotografije objavljivali u časopisu Meridijani.